fredag 6 juni 2008

The beer takes the best of you.

Nu ligger morsan på sjukhuset.
Ramlat och slagit sig IGEN.
Andra gången på typ fyra veckor.
Den här gången bröt hon lårbenshalsen.
As we speak så ligger hon och väntar på operation.
En ambulans kom och hämtade henne igårkväll.
Klarade inte ens av att kolla på henne.
Dels för att hon ljög mig rakt upp i ansiktet.
Hon sa att hon hade kramp
och att det var därför hon satt där på golvet
utan att kunna röra sig.
Hon skäms, och det borde hon göra.
Två-tre dagar på sjukhuset, sjukskriven 2-3 månader.
I am soooo not speaking to her again.
Jag har försökt med i stort sett allt för att få dom att sluta.
Allt jag kan komma på iaf, förutom att hälla ut skiten.
Någon som har något förslag hur jag kan besegra mina alkoholistföräldrar?
Help is needed.
När morsan kommer hem från sjukhuset börjar jag hälla ut ölen.
Om ingen kommit på nåt bättre tills dess
så får det vara min plan den här sommaren.
Det kommer bli ett jävla liv. Men det får jag ta.
Eller ska man kanske ge ett ultimatum?
Sluta med spriten eller förlora mig.
Jag skulle kunna flytta och be dom att inte höra av sig
förän dom varit alkoholfria en viss tid.
För jag har fått nog. Jag orkar inte mer.
Finns det något ställe man kan anmäla dom till, utan att dom måste samtycka?
Har någon något tips, what so ever, så vill jag gärna veta.
Drunken bastards.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar