fredag 23 januari 2009

Hej, små vänner!

Efter många om och men har jag beslutat mig för att bli mer aktiv i blogglivet. Så Yay för mig! Stående ovationer och klappar på huvudet välkomnas med öppna armar.

You wanna rumble in my jungle?

- Take me there?


Jag hittade en inslagen julklapp i mitt rum idag. Jag vet vad som är i, men jag har glömt bort vem det var jag skulle ge den till. Jättesmart, eller hur? ^^

Jag fick jättelust att sitta med Photoshop och fixa en ny header till bloggen, men jag antar att det få vara som det är ett tag nu. Dessutom är jag i Röbäck och sitter vid brors lappietoppie (ovanligt? - nej) och han har inte programmet installerat.

I helgen har jag inget planerat (ja, nu blir det sånt där bloggtjafs om ingenting och onödiga saker, men det får fan duga) men jag vet i alla fall att jag ska jobba med svenskarapporten och engelskan. Kan folk typ rösta om vad de tycker att jag ska skriva rapport om? Det står mellan plastikoperationer (most likely boobjobs) och RMS Titanic (en resumé om vad som hände då fartyget gick under). Vad tycker du?

Nu ska jag gå och se The Longest Yard.

Fridens liljor, y'all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar