söndag 8 februari 2009

I want to draw you a floorplan of my head and heart...

Ni får ursäkta, damer och herrar, men Dimma är onykter. Har nyss kommit hem från O'learys. Eller nyss och nyss.. Har faktiskt hunnit slafsa i mig en bulle och ett glas mjölk innan jag satte mig här. Var först på Pennys inflyttningsfest på Haga (ett riktigt mysigt litet krypin dom har fått sig!), och där vid halv ett-tiden åkte vi till stan. Väl där kändes det som att killarna stod på kö för att få dansa med en, men tack och lov så har jag Penny som inte är rädd att knuffa bort dom om dom blir lite väl närgångna. En kille sa att han ville gifta sig med mig. Jag sa typ "hell no" och vände ryggen till. En annan kille följde efter mig halva kvällen och tafsade hela tiden, men Penny slet tag i honom och sa "Tafsar du på henne EN gång till, då jävlar...", och därefter skötte han sig. Yay for Penny! Fick träffa Carran, Tina, Malin, Penny och Matilda ikväll. Det räckte gott och väl för mig! Jag hade roligt iaf. Såg även Jens Sjöström inne på O'lerays. Vi \o/-ade varandra och gick vidare. Pratade lite med Haffu i telefon också, väldigt kortfattat, men ändå. Vad mer hände? Jo, jag trodde jag skulle få träffa Nina och Arvid ikväll, men dom hann fara innan jag kom till förfesten. Och på bussen hem träffade jag Abraham, en klasskompis, och han hade tydligen varit på Lottas, eller vafan det heter... Nåt tjejnamn iaf..? .... Mitt emot O'learys. Anyways. nu ska jag slänga ner alla saker från sängen, stänga av Tegan and Sara-musiken och tossa huvudet på kudden. Godnatt peeps!



Den enda jag kan tänka på är du. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar