lördag 23 januari 2010

Intervention!

Igår hade jag en riktigt bra dag, faktiskt!
Sojaburgare till brunch, sen en förmiddags tupplur och sedan iväg in till stan för att träffa Noomiegullet! :* Vi tog bussen hem till henne och vi åt middag med Jocke (som för övrigt lagade jättegod kebabgryta) och lyssnade på awesome musik och nervpeppade. Sen skjutsade Jocke oss till stan och jag och Noomie gick på Olles och tog oss ett par drinkar och bara surrade bort kvällen. Skrattade som höns, som alltid ^^ Sen gick vi till Mc Donalds och köpte varm choklad, cola, muffins och ja... det vi kände för att mumsa på ^^ Efter ett tag joinade Haffu oss, som hade fikat på Schmäck med ett par folk. Och plötsligt, från ingenstans, hoppar två små filurer fram och kramar om mig! Och det visade sig vara de två sötingarna Anton och Toxi ^^ Jag blir helt varm i själen så fort jag tänker på dom, för dom är så glada och söta! Dom hade varit och åkt skrana nånstans och var nu på jakt efter läsk ^^ Sötigt värre!

Därefter bar det av hemåt och jag placerade mig framför datorn och pratade med älskling, timma efter timma, tills klockan var åtta på morgonen! Den tjejen gör mig så tokigt kär! Jag berättade om typ alla människor i mitt liv och hur jag kände dom och vad vi har för relation till varandra. Efter ca 100 personer bytte vi samtalsämne och började prata om framtiden och familjer och småbarn. Tillslut, när MSN hade jävlats med oss i två timmar, så sa vi god natt... Båda två med glädjetårar i ögonen. Jag skulle ge allt för att få spendera en natt vid hennes sida. Kärlek!

Och "imorse" (klockan 17.45) vaknade jag av ett sms; det var Nooms som undrade om jag ville med och bowla. Hade även fått sms av Tobbe där han vädjade till mig att följa med ut på krogen. Men jag fick tacka nej till båda, nyvaken och luspank. Femton minuter senare var det dags för middag och nu sitter jag här. Ska sätta igång en film, tror det får bli The Dark Knight, oooch sen får vi se! Spendera en natt till med flickvännens varma ord lindat kring mitt hjärta, kanske? Det låter inte som något annat än underbart.

You can't touch this.


Den här låten spelas (och sjungs) för övrigt väldigt mycket just nu:



Bra dagar är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar