onsdag 27 januari 2010

Kokostårar

Jag har skrattat och gråtit väldigt mycket ikväll, men enbart för att jag varit road. Jag har inte varit överdrivet ledsen.

Jag har kollat på söta YouTube-filmer som fått mig att skratta tills jag tappat andan, jag har lyssnat på underbara operor som är så vackra att tårar trillar ner för kinderna, jag har ont i näsan men det hör inte hit, min flickvän har haft en bra kväll med sin familj och det är fullkomligt awesome, jag har ätit en sån här liten glass, banan, kokos-grej:

Mums fillibubba!

Det känns verkligen som att jag lever i en berg-och dal bana. Ena dagen jättedeppig, andra dagen jätteglad. Men deppigheten överväger, tyvärr.

Nu skriver älskling på msn så jag ska kila. Detta blir sista inlägget för idag.
Godnatt people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar