tisdag 25 mars 2008

Hallå världen!

Jag har precis beställt tre stycken råsnygga t-shirts för bara 700 spänn! Okej, det är lite mycket men absolut värt det!



En svart med en helgrym döskalle.

En olivgrön med en helt underbart söt uggla.



Och sist men inte minst, en svart t-shirt med döskalle och en aningen uppkäftig text.

Jag har valt tryck och text själv, så dessa är inte några man kan köpa hur lätt som helst. Nu hoppas jag bara på att dom sitter bra också, så att det inte ser förjävligt ut och måste skicka tillbaka dom. Dock är jag inte säker på om det är möjligt. Hur som helst är jag jävligt nöjd över min otroliga smak och stilförmåga. Hrm...

För övrigt, alla älsklingar, så åker jag nog tillbaka hem ikväll.

But I'll be back! Kanske till helgen, om t-shirtsen kommit då.

Farewell, my oh so faithful you!

1 kommentar: