fredag 4 april 2008

Jag blir snuvad på min utbildning!

Fan, jag blir så jävla less.
Nu har jag suttit från kl 10.10 till 11.30 och väntat på att få ha engelska, men inte en jävel kommer. Den där jävla Aktuellt-timman tar ju fan upp hela förmiddagen! Jag vet inte hur många timmars engelska jag har missat pga den där satans Aktuellt. Jag kommer till skolan för att förbättra min engelska, inte för att ta reda på vad som hänt i Irak den senaste veckan! Jag blir så jäkla irriterad. Vill jag veta vad som hänt runt om i världen så är det ju för i helvete bara att slå på tvn eller bläddra i vilken jävla dagstidning som helst! Pelle kan ju fan inte göra sitt jobb! Det är hans ansvar att samla ihop engelska B-gruppen så att vi får den tid vi SKA ha i engelska. Men inte fan gör han det inte! Jag har rätt till min engelska och såhär ska det fan inte behöva vara! Det är samma jävla lärare som snuvar mig på min engelska, som sa att jag inte fick pussa min dåvarande flickvän på skolans område!
Det är ingen som verkar fatta vad det här är för jävla särskola. "Skolan är ju hundra år gammal och den är så trevlig och liten. Långsamt tempo är det också, så man hinner med.". I helvete heller! Skolan har stora ekonomiproblem, det är därför allting kostar så satans mycket här. Lärarna är gammalmodiga och uttjatade, maten smakar arsel, det finns ingen sjuksköterska eller kurator på skolan för det är FÖR DYRT att anställa någon... Den enda av personalen jag anser vara reko, är vaktmästaren! Och i det här helvetet ska jag leva ett år till. Förbannelse! Gaargh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar