måndag 11 augusti 2008

My moves are slow

Dreadsen är nu ett minne blott.
Efter en vecka blev jag less.
Jag gillade dom självklart!
Och hade gärna haft kvar dom,
om det inte hade blivit så mycket problem.
Konstant klåda i hårbotten,
1-4 dreads som åkte ut varje dag,
1-2 timmar/dag att sätta in igen.
Det blev som för mycket.
Hade tänkt sätta in dom vid skolstarten igen,
men nu lossar jag så mkt hår att det nästan är läskigt.
Jag börjar tveka. Vi får se.

Idag blev jag bjuden på kräftskiva.
Hos Nina och Penny, tonight.
Jag tror jag skippar kräftorna, om jag ska vara ärlig.
Kanske kommer och ser film senare ikväll.
Just nu är jag ungefär lika osocial som jag var igår.
Fast på ett annat sätt.
Igår var jag deprimerad.
Idag vill jag vara själv.

Och för övrigt.. Jag är less på mass-sms.
Skicka inte till mig, bara för att.
Vill ni veta nånting/berätta nånting, go ahead.
Men räkna inte in mig i eran mass-sms-lista.
Det är så opersonligt. I don't like it.

Jag kom på idag att jag kanske borde berätta för CSN
att jag inte längre kommer bo på samma adress som innan.
Tror jag ska ringa dom imorgon. Måste ta tag i det.

När skolan börjar ska jag välja ridning som tillval!
Jag är så taggad. Hoppas inte Hon kommer gå där.
Då känns det som att allt kommer gå åt helvete igen.
Sen ska jag köpa terminskort på simhallen där.
Jag ska börja simma igen! YAY! <3
Gratisgym är inte helt fel det heller!
Sandra taggar! Hör ni det?
Jag längtar tills skolan startar!
(Dvs om Hon inte ska gå där)

Nu ska jag gå och äta risgrynsgröt.
Jag ska försöka uppdatera bloggen oftare nu.
Känns som att jag behöver skriva lite mer än jag gjort.

José González spelas rätt mkt just nu.
Otippat, men mysigt på något sätt.

Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar