torsdag 21 augusti 2008

Velarens mästare

Jag vill, men det är fel. Precis som mitt förra förhållande, och förhållandet innan det. Det skulle aldrig hålla. Men jag lever alltid för nuet, kanske man ska ge det en chans iallafall? För känslorna finns där, det är bara huvudet som säger stopp. Men hon är på det stället jag var för tre-fyra år sedan. Den period hon är inne i nu har jag kommit över. Kanske skulle det vara att sätta käppar i hjulet för mig igen om jag ger efter? Ska jag strunta i mina känslor och använda förståndet, eller ska jag leva i nuet och ta det som det kommer? För det skulle kunna bli så jävla bra. Men det skulle samtidigt kunna gå åt helvete.

Nu kommer folk bli förvirrade, för det är ingen som vet vem det är jag egentligen pratar om. Hon är fin. Men hon har haft problem. Hon säger att hon mår bra nu, men kan jag verkligen lita på det? För jag vill inte ha några problem. Jag vill inte ha mer drama. Jag vill bara ha ett kärleksfullt och stabilt förhållande. Jag måste kunna lita på henne.




I'm looking for love this time
Sounding hopeful but it's making me cry
Love is a mystery
Call me miss Curious

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar