tisdag 4 november 2008

Om mig

When I was eight, I was sure I was growing nerves,
Like steel in my palm.
Make a map of what you see,
Direct pain effectively.
I was eight, I was sure I was growing pains,
Like lead in my feet.

Sju saker om mig
1. Jag har "ärvt" mina ögon från min mamma.
2. Jag är sämst på att återberätta. Det spelar ingen roll om det handlar om skolarbeten, skämt eller erfarenheter... Jag snubblar alltid på orden.

























3.
Jag älskar att mysa. Sitta med en kopp té och kramas med någon framför TVn, ha "familjemys" med godis och cola, hålla någons hand i Bio-salongen, nattliga promenader... Mys och kärlek i alla former <3
4. Jag tycker egentligen inte om smaken av alkohol. Uppskattar bara dess effekt vid tillfällen.
5. Det är ca 9 månader sen jag hade sex med någon sist, och ca 6 månader sen jag hade någon annans tunga i min mun. Jag... är... ofrivilligt... kysk?
6. Jag dras till tjejer som inte är så "tjejiga" och jag dras till killar... knappt.
7. Min första internetförälskelse var när jag var... under 10 nånting... i en kille som kallade sig för Luke1 på http://www.kamrat.com/. HAHA

Regler:
- Skriv reglerna i ett inlägg och länka gärna den som har utmanat dig.
- Berätta 7 saker om dig själv (alldagliga och knäppa).
- Utmana 7 andra bloggare genom att länka till dem.
- Tala om för dem att de har blivit utmanade.

Jag utmanar: Alla som känner suget att bli utmanade!



When you act like this
When you get so sick
Of yourself the whole world falls away
In sense i feel like I
Have only missed that I'm hear again
The feeling that I'm clear again
I'm not taken
When you act like this
When you get so into youself
I lose sight of common goals
And letting go so I can be me
All alone
Feel myself going slow
Feel myself letting go
Not taken
Not feeling like I'm yours

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar