lördag 24 januari 2009

Därför är vi tysta om saken

I natt drömde jag, som vanligt. Jag drömde att jag satt och rökte på med Kes0 (Nils), vilket är lite skumt, right? Och jag drömde att Tobbe försökte fånga ett kryp som kröp omkring på honom. I natt drömde jag inget direkt sammanhållande. Mest bara korta snuttar...

  • Jag och Kes0 rökte på.
  • Tobbe försökte fånga insekten.
  • Jag kramade Vinternoll's (Fridas) ben och pussade henne på armen
  • Acke, en gammal klasskompis som jag inte träffat på länge, kramade alla förutom mig.
  • Jag hade röda skor, mörkgröna piratbyxor och ett mörkorange linne.

Mer än så kommer jag faktiskt inte på, och det är inte likt mig. Kanske har jag fått bättre sömn i natt? Jag tillät faktiskt mig själv att släcka lampan igårkväll, så jag kanske slank in i en djupsömn ändå. För er som inte vet det så sover jag med en lampa tänd då det är skola. Det blir mycket lättare att vakna och faktiskt kliva upp då, än om rummet är kolsvart och ögonen är ovana med ljus. Rätt logiskt va? Hehe

På något sätt fick jag brännmärken på lillfingret igår, men jag har inte den blekaste aning om hur de kom dit. Vad jag minns så brände jag mig inte på något.

Jag fick jättestor lust att baka!


- Hur god ser inte den här ut att vara?!

Jordgubbs cheesecake... Kafé Station, here I come!
Eller inte riktigt. Jag vet inte om jag har pengar till att göra någonting. Måste kolla det sen. Det borde iaf finnas 800 på mitt konto till hyran, sen vette fan. Jag tackar iaf nej till House of Metal i år. Det känns pissigt, men värt. Jag satsar på att ha roligt i sommar istället.

"när all snö dör
och gården blivit vit
då vet du att jag drömmer"
jag drömmer dig hit

puss

1 kommentar: