söndag 25 januari 2009

En sån där... lista.

10 favoriter:

Färg: Svart, grönt, rött och naturfärger
Mat: Just nu är det pasta med örtbiffar.
Band: Soilwork, Tegan and Sara, Type O Negative, m.fl.
Film: Svårt att säga. Jag gillar Juno för tillfället.
Bok: Vackra barn, av Torey Hayden.
Sport: Jag gillar att simma och rida. Annars vet jag inte.
Årstid: Sommaren/hösten.
Veckodag: Fridaaay!
Glassmak: Ben & Jerry's och tofu-glass, at the moment.
Tid på dygnet: Väldigt tidig morgon. Kring 05.00.


9 för tillfället:

Humör: Nyvaken, trött och lite apatisk.
Smak: Morgonsmak? Kan inte beskriva den.
Kläder: Trosor och.... well.... uhm... täcke xD
Bakgrund: Mitt ostädade rum.
Nagellack: Rött!
Tid: 12.05
Omgivning: Grannar, granar, tallar, moln, snö och staket.
Irritationsobjekt: 500-internal server error..! Yarrgh.
Tankar: Vad kan jag krafsa ihop till lunch idag då?


8 första: (första alltså...inte nu)

Bästa vän: Nina Andersson, sen jag var ett par månader. Still going strong.
Screen name: Tror det var Candy-Girl, men det togs bort när alla peddos kröp fram.
Husdjur: Sune, min avlidne übersöta undulat. Kärlek bortom graven!
Piercing: I öronen? annars septum.
Förälskelse: Luke1 på www.kamrat.com. Såå LOL!
Musik: Backstreet Boys, Green Day och Blink 182, när alla andra lyssnade på Spice Girls.
Bil: Det var nog en sån där liten jävel... En leksaksbil.
Kyss: Fick jag nog när jag var kring 10, när jag och en tjej experimenterade lite.

7 senaste:

Cigarett: I höstas typ.
Mat: Blev bjuden på pizza igår. Hawaii-pizza!
Dryck: Sprite igårkväll.
Biltur: Igårkväll med Josefina och Joakim, från kajen till Röbäck.
Kyss: Åtta-nio månader sen med en kille jag inte minns namnet på. Fyllesak.
Spelad låt: Fort Minor - Red to black
TV-program: En dokumentär om svarta hål. Cosmic stuff.


6 har du någonsin:


Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Of course!
Varit med på TV: Ja, men bara i bakgrunden till nyheterna.
Kysst någon du inte känner: Ja.


5 nej tack:

Kläder: Vita jeans, string och wu-tang byxor.
Mat: Kåldolmar och ärtsoppa.
Musik: Schlager och dansband.
Dryck: Vin, ljummen mjölk, ljummen jägermeister.
Yrke: Högstadielärare.

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Åt pizza på Aladdin, var på bio, bakade kaka och umgicks med J&J.
Du kan höra just nu: Musiken, datorns hummande, vinden i träden och katternas tassande.
Du inte kan leva utan: Vänskap, kärlek, musik och syre.
Du gör när du har tråkigt: Fyller i sånt här, leker med photoshop, skriver dikter och sjunger.

3 personer:

Du kan berätta allt för: Mina vänner.
Du tycker om: Många!
Du inte gillar: Det vill jag inte offentliggöra.

2 val:

Kaffe eller te: Teeeee!!
Vår eller höst: Höst!

1 önskan: Att allt löser sig tillslut.

1 kommentar:

  1. "Kyss: Åtta-nio månader sen med en kille jag inte minns namnet på. Fyllesak."

    Meh jag då ;) fast det kanske inte räknades eftersom det inte var en tungkyss xD pusspå <3 hoppas du har det UNDERWUNDERBARTa min sockerkaka <3

    SvaraRadera