måndag 9 februari 2009

En natt i youtubes famn...

Som jag alltid har sagt; Man ska inte tro på rykten. Det är därför jag oftast går direkt till källan och konfronterar, än att smyga omkring bakom ryggen på folk.

Det blev inte att träffa Nina ikväll för Arvid skulle upp tidigt imorgon och jobba, men vi får träffas någon annan dag istället. Vi måste ju finna tid för varandra någon gång, i alla fall!

Som du kanske förstår, eftersom klockan är tio över fem på morgonen, så har jag kört en all-nighter igen. Har suttit och febrilt tittat på youtube-klipp sen midnatt ungefär, vilket är fem timmar. Holy crap, jag är förvånad över mig själv. Min buss till Vindeln går om ett par timmar, så jag borde börja packa och duscha osv, om jag ska hinna iväg i tid. Det går ju så jävla dåligt med bussar till Vindeln på morgonen, så missar jag 07-bussen så går det ingen förrän 12.30 igen, och då har jag missat hela skoldagen. Borde egentligen klaga.

---------ett tag senare-----------

Okej, nu fastnade jag på youtube IGEN >.< Tiden bara flög iväg. Jag ska gå ut till bussen om 20 minuter! Hinner jag packa och göra allt tills dess?! Frågan är ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar