måndag 9 februari 2009

Hello peeps...

... guess what? Jag missade bussen med en halv minut. Fan vad irriterande. Nu är hela skoldagen borta igen. Och ALLTID måndagar! Har mycket att läsa ikapp på samhällskunskapen. Jag vågar inte gå ner och äta nånting, för morsan är hemma och hon lär inte vara glad åt att jag missade bussen.


Hehe, katterna är så söta. Jag har dörren till mitt rum öppen och låter katterna springa in och ut som dom vill. Dom går omkring och smakar på allt! Ser dom något som ligger på golvet så plockar dom upp det i munnen, smaskar lite på det och spottar ut det igen. Ganska roande att se på. Men jag måste vara lite aktsam, för Rocky ÄLSKAR att äta tops och jag vet att jag nog har i alla fall en tops liggandes på golvet någonstans. Men han är ju så smart att då han får tag på en tops tar han den i munnen och springer iväg och hör han att jag kommer efter honom så springer han ner för trappen. Oouh.... aj.... Hjördis har verkligen inte lärt sig när man ska använda klorna än. Hon skulle hoppa upp på sängen och då råkade mitt ben ligga där, så det fungerade som en nåldyna ett tag. Och Sigge sitter i fönstret och busar med snön. Han äter den och sprättar den på mina fötter. Tur att jag har mina fötter mot elementet, annars skulle jag nog frysa ihjäl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar