lördag 21 februari 2009

Kaliumvätekarbonat

Hej, hallå! Hur mår du idag?

Jag vet att det har varit mycket youtube-klipp den senaste tiden och att jag inte skrivit så mycket. Men det har mest berott på att jag inte haft så mycket att skriva om. Iaf inget jag känt att jag måste skriva om in public. Och angående youtube-klippen så får ni faktiskt vänja er vid att det kommer slängas in en och annan video, nu och för evigt (...iaf så länge som den här bloggen håller sig vid liv :P).

Jag vill bara säga att jag är stolt över min öppet sexuella läggning. Jag skulle nog inte klara av att vara "i garderoben", eftersom min sexualitet är en ganska stor del av mig. Det är så mycket lättare att vara "ute" och veta att folk faktiskt accepterar mig för den jag är, istället för att vara rädd eller skämmas över det. Be out and be proud.

Embrace you and yourself,
and you shall find true happiness.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar