tisdag 22 september 2009

kiees

Woah.. flashback... Anyways.
När tankarna blir för mycket så skiter sig allt.

Jag tror jag ska ta ut min piercing i läppen. Den har börjat störa mig på sistone och jag tror dessutom att den börjar slita på mitt tandkött, så det är nog dags att plocka bort den (för den här gången). Funderar även på att plocka bort min septumpiercing, men jag kommer känna mig så naken. Jag har ju inte gjort nån industrialpiercing som jag snackade om förut och jag har ej heller töjt mina örsnibbar, mest bara för att så jävla många protesterade och tyckte att jag inte skulle göra det. Jag brukar inte lyssna till vad andra tycker om mitt utseende, men jag är väl kanske inte själv 100% säker på om jag vill töja eller inte så jag tar deras råd och iaf avvaktar.

Jag har hittat ett nytt band som jag förälskat mig i. Ett lokalt band från Umeå som heter The Koo Koo's. Sexig rock/indie-rock med vissa lesbiska inslag i lyriken. Helt awesome. Dom kommer förresten att spela live på gaycluben på lördag (det är Umeå Pride i veckan!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar