måndag 30 november 2009

Första Advent

Jag kände verkligen inte för att vara ensam idag, så jag skickade ett panik-SMS till min kära Frida att komma hit och mysa med mig med varm oboy, pepparkakor, julmusik, film och tända ljus. Det blev till och med pizza, B&J's glass och saffransgifflar också! En riktig fetmyskväll :*

Har även haft en av de mest underbara kvällarna med min flickvän. Jag kan inte sluta le. Hon är helt fantastisk. Hon gav mig den, troligtvis, största komplimangen jag fått i hela mitt liv. Men jag tänker inte säga vad den var, för det är privat! Hihi ^^ Kärlek till månen och tillbaka igen! <3

Imorgon har jag tid hos en psykolog och en dietist. Jag är nervös, men försöker att inte tänka på det. Sen ska jag på stan och lämna igen en kofta, köpa tops oooch.... oooch.... Ja... Vi får se ^^

Nu ska jag gå och blåsa ut alla ljus, utom ett, och drömma mig iväg mot framtiden. Jag ser kärlek i mina ögon!

1 kommentar: