torsdag 7 januari 2010

Photoshop

Jag installerade Photoshop CS3 idag och tankade dessutom massa snygga brushes! Mina gamla brushes försvann när jag omformaterade hårddisken, men dom nya är nästan hundra gånger bättre! Enda problemet är att dom är så fruktansvärt många och har så lika namn, att det blir svårt att leta reda på rätt. Men när man väl hittar den så är det väl värt besväret!

Ett par bilder jag snabbt klickade ihop:


Jag är förälskad i den här stilen. Så fruktansvärt snyggt! Precis vad jag letat efter! Nu ska jag bara försöka lära mig hur man gör sånt här, utan att använda färdiga borstar.


Den här bilden var inte alls krånglig att göra, men tycker den blev ganska tuff ändå. Kommer nog lägga upp fler bilder snart, nu när kreativiteten sätts på prov igen!

Åh, vad jag har saknat Photoshop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar